بازگشت قابل توجه

بازگشت قابل توجه

مرغ چمن Attwater در حال بازگشت است.

یک مرغ چرمی Attwater توسط جان ماگرا /USFWS.

پس از دهه ها تلاش برای حفاظت و حفاظت ، جمعیت مرغهای Attwater که در معرض خطر انقراض قرار دارد در بالاترین حد از سال 1993 است. مقامات با خدمات ماهیگیری و حیات وحش ایالات متحده و حفاظت از طبیعت در تگزاس ، جمعیت فعلی حداقل 178 پرنده تخمین زده شده است ، 89 مرد در این نظرسنجی بهار 2021 در پناهگاه ملی حیات وحش ملی مرغ Attwater Prairie Chicken و در اراضی مزرعه خصوصی شرکت کردند فعالیت ها به عنوان بخشی از پروژه Refugio-Goliad Prairie Conservancy.

در حالی که جمعیت همچنان در معرض خطر زیادی قرار دارند ، شمارش امسال چرخش قابل توجهی را از تقریباً در حال انقراض در طبیعت چند سال پیش نشان می دهد.

< img src = "https://cdn-images-1.medium.com/max/426/1*mBeJLKBlt QBJInRuRor6Ig.jpeg "> یک مرغ چمنزار نر Attwater که در جاده در پناهگاه ملی حیات وحش ملی مرغ Attwater Prairie Chicken توسط John Magera /USFWS اجرا می شود.

مرغ چمنزار Attwater ، که در واقع عضوی از خانواده گرز است. ، زمانی در مراتع ساحلی تگزاس و جنوب غربی لوئیزیانا بسیار رایج بود. در نوشته های تاریخی از تعداد زیادی مرغ دشت Attwater صحبت شده است که به آنها اعتماد شده و گوشت تازه ای برای گاوچرانهایی که از گاوداری دور از مقرهای گاوداری کار می کنند تهیه کنند.

یک مرغ چمنزار Attwater توسط USFWS.

به دلیل از بین رفتن زیستگاه به دلیل حمله گونه های چوبی و تبدیل آن به کشاورزی ، شهرها و مراتع غیر بومی ، مرغ دشت Attwater در اوایل قرن 20 از لوئیزیانا ناپدید شد و در اواسط قرن در تلاش بود تا در تگزاس آویزان شود. در سال 1967 ، مرغ Attwater به یک عضو "کلاس 67" تبدیل شد - از جمله اولین در لیست گونه های در معرض خطر ایالات متحده است.

از اوایل سال 1937 با بسته شدن فصل شکار آغاز می شود ، به طور فزاینده ای تلاش شدید برای ایجاد ثبات در حال کاهش جمعیت با نزدیک شدن سریع گونه ها به نابودی صورت گرفت. تحقیق برای شناسایی عواملی که باعث کاهش این عوامل می شوند ، آغاز شد و کار برای مرمت مرتع چمنزارهای آلوده به قلم مو یا غیرمجاز بودن مرغ های چمنزار انجام شد.

آتش سوزی مقرر در پناهگاه ملی حیات وحش ملی مرغ Attwater Prairie توسط جان مگرا /USFWS.

در اوایل دهه 1990 یک برنامه پرورش نژاد اسیر برای حفظ نمایندگی ژنتیکی هر چه بیشتر جمعیتهای در حال از بین رفتن و تهیه منبع منبع برای بازسازی جمعیتهای وحشی آغاز شد. هنوز هم ، برای 25 سال آینده ، جمعیت های وحشی در آستانه انقراض قرار داشتند و مقامات حیات وحش در توضیح این که چرا در برابر این همه تلاش برای بازیابی گونه ها ، از دست دادند ، از دست دادند.

فقط شبکه ایمنی ارائه شده توسط گله های اسیر در م institutionsسسات جانوری تگزاس مانند مرکز حیات وحش Fossil Rim ، باغ وحش هوستون ، باغ وحش Caldwell ، باغ وحش Abilene و اکنون مرکز تحقیقات Sutton Avian در اوکلاهما ، که از بین رفتن کامل گونه ها جلوگیری می کند. > جوجه مرغ دشت Attwater توسط جان مگرا /USFWS.

A سرانجام دستیابی به موفقیت زمانی محقق شد که محققان اخیراً ثبت کرده اند که مورچه های آتشین قرمز وارد شده با کاهش حشرات بومی مورد نیاز جوجه های مرغ دشت تازه دفع شده ، تلاش های خود را برای بازیابی مرغ دفع می کنند. مورچه های آتش نشانی قرمز وارد شده ، بومی آمریکای جنوبی ، برای اولین بار در زیستگاه های مرغ دشت Attwater در حدود سال 1970 نشان داده شدند. کنترل گسترده مورچه های آتش نشانی در مناطقی که مرغ های دشت آزاد می شوند ، منجر به نشانه های امیدوارکننده ای از جمعیت مرغ های دشت Attwater شد.

قرمز وارد شدهمورچه های آتش نشانی که ملخ جان John Magera /USFWS می خوردند.

این دستاوردها بارها و بارها به دلیل حوادث فاجعه بار آب و هوایی مانند خشکسالی تاریخی در سال 2011 و چندین بارندگی فاجعه بار ناامید کننده بودند ، که در اوج آن فاجعه ای بود که طوفان هاروی به بار آورد. به دنبال تأثیرات مخرب طوفان هاروی ، تعداد بهار سال 2018 تنها 13 مرد را در طبیعت نشان داد.

تابلوی ورودی احاطه شده توسط آب سیل در پناهگاه ملی حیات وحش ملی مرغ Attwater Prairie Chicken توسط جان مگرا /USFWS.

اما فقط سه سال بعد ، جمعیت موفق شده است فراتر از سطح قبل از هاروی برگردد. . بهبود قابل توجه از جمعیت کم سابقه هاروی ، تا سطح جمعیتی که تقریباً در طی 30 سال دیده نشده است ، شاهدی بر قدرت برنامه بهبودی و انعطاف پذیری خود مرغ دشت Attwater است. این بازگشت نشان می دهد که این پرندگان هنوز پتانسیل نوع رشد جمعیت مورد نیاز برای امکان پذیر شدن بهبود را دارند. همچنین امید جدیدی را برای چندین سازمان دولتی ، گروه های غیردولتی و افرادی که به طور فعال در کمک به این ساکن نمادین علفزارهای ساحلی تگزاس فعالیت می کنند ، فراهم می کند تا جایگاه خود را در مسیر بهبودی دوباره بدست آورد.

مرغ دشت Attwater's توسط John Magera /USFWS.

توسط دکتر مایک مورو ، خدمات ماهیگیری و حیات وحش ایالات متحده

از کی ماهی است سبزیجات؟

عکس توسط ja ma در Unsplash

از کی ماهی است سبزیجات؟

این باعث تعجب من نمی شود

عکس توسط مارکوس اسپیسکه در Unsplash

نمی توانید تصور کنید که چند نفر ادعا می کنند که گیاه خوار هستند…

"… اما من ماهی می خورم"

عکس بائو هان در Unsplash

اطلاعات بیشتر از Augusta:

Eat ...! یا در ده ثانیه بعد بمیر دندانهای سفید و طلایی ترین Skinmedium.com روز مادر لعنتی مبارک مامان ، آیا واقعاً فکر می کنی اشکالی ندارد که دختر هفت ساله خود را عوضی و و احمق بنامید؟ medium.com

برای دنبال کردن و تعامل با من در توییتر بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

من قصد دارم تا 1 اکتبر در 50 نفر برتر دانمارکی باشم.

اکنون در شماره 227 هستم:

ورود به مرحله سوم پاسخ تجارت به COVID19 - BURNOUT

ورود به مرحله سوم پاسخ تجارت به COVID19 - BURNOUT

پس از چند روز شروع قفل ، ما معتقد بودیم که به یک استراتژی زنده ماندن ، احیا و شکوفا نیاز داریم که یک چارچوب و ساختاری برای حرکت به جلو فراهم کند. ما تیم هایی را مستقر کرده ایم تا بتوانند برنامه بقا را اجرا کنند. با این حال ، با نگاه به گذشته ، متوجه می شویم که این مسئله را اشتباه انجام داده ایم. این مدل مبتنی بر مدل اقتصادی تفکر بود: سریعتر ، ارزان تر ، سریعتر و اینکه چگونه کارآمدتر و مولدتر می شویم. COVID19 به اندازه مساوی بازار و مدل ما را تهدید و تهدید می کند ، اما ما به نوعی به لکه چشم شما نگاه کردیم ، ورود به سیستم در چشم خود را از دست دادیم.

مرحله 1 پاسخ مربوط به زنده ماندن نبود ، در واقع در مورد خستگی بود. بینشی که به گذشته نگاه می کرد این بود که فاز 1 همه چیز در مورد خستگی ، گیجی و به طور کلی تحت فشار قرار گرفته است. که این به دلیل از دست دادن قوانین ، اکتشافات معدنی ، و روال هایی بود که زندگی را ممکن یا حداقل قابل تحمل می کرد. رفتار ما مانند قورباغه ها در آب با دمای دائمی در حال افزایش بود.

اگرچه فعالیت زنده ماندن بر اساس در دسترس بودن پول نقد بود ، اما اگر چشمان خود را از صفحه نمایش بلند کرده بودیم ، ممکن است تشخیص دهیم که غصه می خوریم. عزاداری برای از دست دادن آزادی ، الگو ، امنیت و چیزهایی که باعث می شد احساس زنده بودن کنیم.

مرحله 2 در ابتدا تصور شد که ما باید وارد یک دوره احیا شویم. مبنایی که طی مرحله 1 ما با محیط کار سازگار می شویم ، با کار در خانه سازگار می شویم و هزینه هایی مطابق با مدل جدید داریم. اکنون می توانیم شروع به اجرا کنیم. با این حال ، آنچه به دست آوردیم انفجار بهره وری بود.

عملکرد برخی از کارکنان از پشت بام عبور کرده است. مجریان وظایف زنده ماندن فاز 1 را برای اجرا بر عهده داشته اند و روزانه 15 ساعت کار می کنند. بدون رفت و آمد ، نه ناهار ، بدون حواس پرتی. با این حال و به همین ترتیب دیگران اصلاً قادر به اجرای برنامه نبوده اند. کم کاران جدید در موقعیتی قرار دارند که قبلاً هرگز آن را تجربه نکرده اند. آنها اتاق آزاد ندارند ، در حال آموزش خانگی با حیوانات خانگی ، والدین مسن ، فضای خالی ، صفحه نمایش دوم ، صندلی ضعیف ، میز تحریر و فضای آرام نیستند. والدین شاغل و بچه ها به هر منطقه کاری کوچک احتیاج دارند. هیچ راه فراری نیست. ظهور یک جلسه شدید به مراقبت کامل از کودک یا انزوای کامل در 5 مرحله ، بدون وقفه ، فرصتی برای نفس کشیدن. همه ما کشف کرده ایم که تماس های پشت سرگردان خسته کننده است اما تماس های ویدیویی طاقت فرسا هستند.

تیم های مدیریتی و مدیریتی در موفقیت های بهبود عملکرد و فعالیت های روزمره برای بقا متمرکز بوده و از آنها پشتیبانی می کنند. در واقع ، ارقام عملکرد پایدار نیستند و ما باید در ارائه مهربانی و عزت کارکنان خود متمرکز بودیم.

فاز 3. BurnOut. تصور می شد که فاز 3 در حال رشد و بازگشت به رشد و هیجان باشد. یک وضعیت عادی جدید که بتوانیم شکوفا شویم. به نظر می رسد این تفکر اولیه بسیار اشتباه است.

ما شروع به دیدن برخی از افراد با عملکرد بیش از حد می کنیم که آنها هیچ اجازه ای ندارند ، احساس می کنند که آنها همه کارها را انجام می دهنداز جمله مشاغل افراد دیگر و شرکت را در کنار هم دارند اما هیچ کس آنها را پشتیبانی نمی کند و از آنها مراقبت نمی کند. ساعتهای طولانی ، بدون وقفه ، تعطیلات در چشم و اکنون انتظار می رود که معیارهای عملکرد جدید به طور مداوم حاصل شود و بر فرسودگی شغلی افزوده می شود.

فرسودگی شایع ترین اصطلاح است ، در کتاب 1974 "BurnOut" ”توسط هربرت فرویدنبرگر. او هزینه های بالای موفقیت های بزرگ را بررسی کرد. وی در ابتدا فرسودگی شغلی را چنین تعریف کرد: "انقراض انگیزه یا انگیزه ، به ویژه در مواردی که ارادت فرد به یک علت یا رابطه نتواند نتایج مطلوبی را ایجاد کند." فرسودگی شغلی واکنشی به فشار روانی طولانی مدت یا مزمن است و با سه بعد اصلی خستگی ، بدبینی (شناسایی کمتر با شغل) و احساس کاهش توانایی شغلی مشخص می شود. به بیان ساده تر ، اگر احساس خستگی می کنید ، از کار خود متنفر می شوید و احساس کمبود توانایی در کار می کنید ، نشانه هایی از فرسودگی شغلی را نشان می دهید.

عملکرد کم کاران به دلایل بیشتری نمی توانند عملکردی را داشته باشند که قبلاً برجسته شد ممکن است لیست شود زیرا هر شخص منحصر به فرد است اما انزوا قاتل است. این گروه از عملکرد پایین خود آگاه هستند و این امر بر خطر و فشار برای انجام ساعات غیرمولد بیشتر ، افزایش استرس و کمبود خواب می افزاید. مسیری متفاوت به همان نتیجه ، فرسودگی شغلی. مقیاس نگرانی های بهداشت روان ساعت به ساعت افزایش می یابد. فشار اضافی برای همه این است که ممکن است شغل و درآمد خود را از دست بدهند. هیچ مشاغلی در بازار وجود ندارد که عوارضی غیر قابل تحمل به تیم ها و دوستان ما وارد کند. این یک چرخه افزایش رمز و راز و نابودی است.

مدیران ، رهبری و به ویژه مدیر عامل باید مهارت های جدید سریع را به عنوان مشاور ارشد و درمانگر اصلی وارد کنند ، به کار گیرند ، ایجاد کنند یا یاد بگیرند. تیم های رهبری که ممکن است از بلوغ عاطفی و صداقت با خود برخوردار نباشند ، نمی توانند واقعیت را در مورد میزان نزدیک بودن اعضای تیم خود به لبه سقوط ببینند ، زیرا کارکنان تحت فشار زیادی قرار دارند. رهبری که به عنوان مثال پیشرو است و ساعتهای طولانی کار می کند ، بازی نهایی خود را ایجاد می کند.

مدیران ، رهبری و به ویژه مدیر عامل باید مهارت های جدید سریع را به عنوان مشاور ارشد و درمانگر اصلی وارد کنند ، قبول کنند ، ایجاد کنند یا یاد بگیرند. .

به طور واضح ، این همه کارکنان ما هستند که به سمت رهبری فرایند فرسودگی شغلی هدایت می شوند ، با بهره وری ترین و بالاترین کالیبر ، اما در کنار کسانی که در حال مبارزه هستند ، رهبری می شوند.

آیا باید این کار را انجام می دادیم؟

در حال حاضر بسیاری از افراد در دفاتر مدیریت و اجرایی همچنان تمرکز خود را بر روی اقدامات بهره وری گذاشته و خود را به خاطر این پیشرفت ها تبریک می گویند. واقعیت این است که این کارایی هایی که ما جشن می گیریم واقعیت متفاوتی را پنهان می کنند و ما باید مورد متعادل کننده را در نظر بگیریم که در این حالت هزینه پنهانی است. ما باید داده هایی را بدست آوریم که تأثیر کوتاه مدت و بلند مدت کارکنان ، دوستان و تیمهای ما را مورد توجه قرار دهد.

اثر بخشی مربوط به انجام کارهای صحیح است. اثربخشی توانایی تولید نتیجه مطلوب یا توانایی تولید خروجی مطلوب است. وقتی چیزی موثر ارزیابی می شود ، به این معنی است که نتیجه مورد نظر یا مورد انتظار دارد.

در زمان های عادی فرسودگی شغلی محدود بوددامنه محدود و محدود ، آنچه در بحران فعلی اتفاق افتاده این است که فرسودگی شایع می تواند مسری شود. یک فرسودگی شغلی واکنش زنجیره ای را شروع می کند. این ویروسی است که رقم R آن بیش از 1 است و به شدت در سازمان شما گسترش می یابد.

10 اقدام اساسی برای شروع امروز.

آیا من قصد فرسودگی شغلی را دارم ، آیا من حتی قادر به فرسودگی شغلی هستید؟ این تفکر و داستان را به اشتراک بگذارید و بپرسید آیا ما در مورد فرسودگی شغلی صحبت می کنیم؟ 360 نگاه کنید - چه کسی علائم فرسودگی شغلی را نشان می دهد؟ چه داده ای داریم؟ برای تعیین وضعیت خود به چه داده هایی نیاز داریم؟ این موارد چه حاکمیت ، اخلاق و حریم خصوصی را ایجاد می کند؟ آیا من یا هر یک از تیم هایم به آموزش بهداشت روان نیاز داریم؟ چه کسی ، چگونه و چه زمانی؟ چگونه می توان توضیحات شغلی را اصلاح و تغییر داد تا بر روی آنچه تیم های ما می توانند انجام دهند و در محیطی که اکنون در آن مهارت دارند ، تمرکز کنیم. چرا وقتی دفتر وجود ندارد ، معیارهای مطب را داشته باشید ؟ مصالحه ای را که ما از کارمندان خود می خواهیم کاهش دهیم (توازن در تعلیم و تربیت فرزندانمان با کارهایی که زمان را پر می کنند و م effectiveثر نیستند) چگونه می توانیم روز استاندارد ، 9 تا 5 ایده ، 8 ساعت و به این فکر کنید که برای راه اندازی سازمانهای خود به چه داده هایی نیاز داریم. آیا ما چیزهای درست را ارزیابی و اندازه گیری دقیق می کنیم؟

لوبنا و تونی در حال تحقیق و تفکر درباره تأثیرات هستند.

ماهی - بدون صید

ماهی - بدون صید

انسانها در حال صید بیش از حد از اقیانوس ها هستند و ما به زودی هزینه آن را پرداخت خواهیم کرد

85٪ از شیلات جهان بیش از حد صید می شود یا مورد بهره برداری قرار می گیرد. ما بیشترین تقاضای غذای دریایی در تاریخ بشر را داشته ایم. و با توجه به میزان فعلی مصرف ما ، مطالعات نشان می دهد که تا سال 2048 تمام شیلات زمین سقوط خواهد کرد.

نرخ ماهیگیری جهانی 2-3 برابر بیشتر از آنچه اقیانوس می تواند به طور پایدار پشتیبانی کند ، است. بسیار ممکن است که ماهی ما تمام شود. سناریویی که باید سعی کنیم از آن اجتناب کنیم.

ما با روشهای فعلی ماهیگیری حتی مشکلات بیشتری داریم: ما اقیانوسها را آلوده می کنیم ، به این معنی که بسیاری از ماهیهایی که شما مصرف می کنید حاوی مواد شیمیایی و سموم خطرناکی هستند. تأمین ماهی ما - که به عنوان یکی از سالم ترین منابع پروتئین شناخته می شود ، به دلیل آلودگی و تغییرات آب و هوایی ، عواملی که ناشی از انسان است ، برای خوردن خطرناک می شود. اقیانوس ها سرانجام ، دیگر هیچ گونه ماهی برای ما باقی نخواهد ماند و تا سال 2050 ، 9.7 میلیارد نفر گرسنه خواهیم داشت.

صید ماهی همچنین به اشکال دیگر زندگی دریایی آسیب می رساند. تورهای کششی و آبشش (تورهایی که برای شکار ماهی استفاده می شود) بیش از غذاهای دریایی مورد هدف است. این شبکه ها همچنین به اکوسیستم هایی مانند صخره های مرجانی آسیب می رسانند.

مشکلات همچنان ادامه دارد. با بالا رفتن تقاضای ماهی و سقوط مایعات به کف اقیانوس (در نظر گرفته شده برای جناس) ، هزینه خرید ماهی افزایش می یابد. به زودی ممکن است مردم حتی توانایی خرید ماهی را نداشته باشند.

ما با سرعت بیشتری نسبت به تولید آنها ، ماهی را تخلیه می کنیم. بازار جهانی ماهی حدود 1 میلیارد دلار تخمین زده می شود. قطعاً نمی توانیم این بازار را به دلیل صید بی رویه از بین ببریم.

راه حل این است که گوشت های پرورشی

چند شرکت گوشت فرهنگی با مضمون ماهی مشغول تولید ماهی در آزمایشگاه ها هستند. SeaFuture که یک شرکت کشاورزی تلفن همراه در کانادا است ، یک شروع بسیار اولیه در فضای پرورش ماهی است. آنها در حال تحقیق و درک ماهی ها هستند ، سعی می کنند سلولهای آنها را چگونه رفتار کنند و آنها را در آزمایشگاه با استفاده از مهندسی بافت مدل می کنند. شرکت دیگر Wild Type است. آنها همچنین یک شرکت در مراحل اولیه هستند ، اما چشم انداز آنها رشد ماهی قزل آلا بدون ماهی قزل آلا است. در مورد پرونده تجاری آنها اینجا بخوانید.

پیشرفته ترین شرکت کشاورزی تلفن همراه که غذاهای دریایی تولید می کند احتمالاً Finless Foods است. آنها در حال کشت سلولهای ماهی برای تولید غذاهای دریایی پایدار هستند. محصولات آنها حاوی فلزات سنگین و سایر آلاینده ها نیست (ماهی آنها به معنای واقعی کلمه تمیزتر هستند) و با محیط زیست بسیار دوستانه تر خواهند بود.

تاکنون فینل باعث شده است که کروکت های ماهی کاملاً از سلول خارج شوند (بدون ماهی) . آنها اولین شرکتی بوده اند که در داخل آزمایشگاه ماهی تولید می کنند. آخرین پروژه آنها تولید ماهی تن در آزمایشگاه است.

چگونه غذاهای فینلس باعث تولید ماهی "بدون پره" شدند؟

آنها با جداسازی سلولهای بنیادی myosatellite از بیوپسی ماهی بی خطر شروع کردند. سلولهای myosatellite سلولهای بنیادی عضله بزرگسالان هستند. آنها در نهایت به عضله تبدیل می شوند ، اما هنوز عضله نیستند. از بیوپسی گرفته شده ، آنها چربی را از بین می برند ، بنابراین فقط سلولهای myosatellite باقی مانده اند. به طور معمول ، این سلول ها در بدن حیوان به عضله تبدیل می شوند ، اما غذاهای بدون پره و سایر شرکت های تازه تولید گوشت با هدف رشد سلولهای myosatellitein-vitro.

"In-vitro" به معنی "در لیوان" است (مانند لوله آزمایشگاهی یا ظرف پتری). در حال حاضر ، سلول ها در شرایط آزمایشگاهی رشد می کنند. آنها درون یک ظرف پتری بر روی یک ماده مغذی مبتنی بر مواد مغذی قرار می گیرند که سلول ها را تغذیه می کند. با تغذیه سلولها ، آنها به سلولهای بیشتری تکثیر می یابند. (توجه: وقتی این شرکت ها مقیاس بندی می شوند ، محصولات خود را در مخازن واکنشگرهای زیستی و نه در ظرف های پتری رشد می دهند)

سپس ، داربست اضافه می شود. داربست یک تکنیک مهندسی بافت است که برای کمک به رشد سلول ها به بافت استفاده می شود. داربست ها ماتریس های خارج سلولی (ECM) را که در بدن اکثر موجودات زنده وجود دارد تقلید می کنند و به رشد و تشکیل بافت ها کمک می کنند. داربست ها به رشد مستقیم بافت اضافه می شوند.

در نهایت ، نمونه سلول جدا شده به عضله تبدیل می شود. به طور معمول در مخازن بیوراکتور پرورش داده می شود. مواد غذایی تهیه شده در آزمایشگاه

فواید ماهیان پرورشی

نکته بارز این است که از آن هیچ حیوانی استفاده نمی شود (بدون ظلم). از آنجا که به حیواناتی نیاز نیست ، دیگر نیازی به ماهیگیری نیستیم و اقیانوس های ما بیش از حد صید نخواهند شد. ارتباط کمتر انسان با اقیانوس به معنای مرگ ماهی کمتر (و غذاهای دریایی بدون هدف) و تخریب اکوسیستم کمتر است (یعنی می توانیم صخره های مرجانی داشته باشیم!). به طور کلی ، محیط و اقیانوس ها قطعاً از ما تشکر خواهند کرد.

ماهی سالم تر خواهد بود. ما خیلی سریع اقیانوس های خود را آلوده می کنیم و ماهی ها سموم ما را مصرف می کنند. و ما در حال مصرف ماهی هستیم ، در نتیجه سموم را مصرف می کنیم. مطمئن نیستم که چند نفر ماهی قزل آلا را با فلزات سنگین دوست دارند ، من مطمئناً این کار را نمی کنم. ماهی پرورشی به معنای واقعی کلمه "تمیز" گوشت است زیرا برای محیط زیست تمیزتر و از هرگونه سموم /آلاینده ها تمیز است.

از آنجا که در حال تولید ماهی از سطح سلولی هستیم ، می توانیم طعم ها و چربی ها را تنظیم و کنترل کنیم. به ماهی اضافه می شود و ماهی را سالم تر می کند (به عنوان مثال چربی اشباع کمتر).

ماهی همچنین مقرون به صرفه خواهد بود. چند سال دیگر چه کسی می داند قیمت ماهی چگونه افزایش می یابد. (از آنجا که میزان عرضه در حال کاهش است و تقاضا در حال افزایش است ، انتظار می رود قیمت افزایش یابد.) غذاهای بدون خوراک ماهی هایی را ایجاد می کنند که نه تنها تمیزتر بلکه مقرون به صرفه تر هستند. به طوری که همه در جهان می توانند غذاهای دریایی تمیز ، سالم و پایدارتری بخورند.

محققان Finless Foods

عقب ماندگی های موجود در زمینه تمیز بودن غذاهای دریایی

مهارت های مهندسی بافت ما به اندازه کافی پیشرفته نیستند تا ساختارهای پیچیده ای از غذاهای دریایی (به عنوان مثال ماهی مرکب ، کل ماهی قزل آلا) ایجاد کنند. امیدوارم که روزی به آنجا برسیم.

یکی از زمینه های عقب ماندگی ، ماده مغذی است. محققان به اندازه کافی سرم خوبی برای رشد سلولها با قیمت مناسب پیدا نکرده اند. یکی از اهداف اصلی در صنعت گوشت پرورشی یافتن محیط مناسبی برای رشد سلولها (که هم موثر و هم مقرون به صرفه باشد).

امید است که در آینده آنها بتوانند همه غذاهای دریایی را جایگزین کنید. در حال حاضر ، آنها در حال کار بر روی ساختارهای سلولی ساده غذاهای دریایی هستند تا بتوانند به زودی وارد بازار شوند.

هدف این است که به محض داشتن (محصولات) دارای طعم خوب (محصولات) خوب و مناسب ، وارد بازار شوید. نقطه قیمت.

به طور کلی ، گوشت کشت شده می تواند اقیانوس ها و گرسنگی جهان را نجات دهد. به زودی منابع ما برای تغذیه همه کم می شود. ما نیز نیاز داریماطمینان حاصل کنید که غذایی که می خوریم سالم است - با این سرعت ، ما در حال از بین بردن + اقیانوس های آلوده هستیم و هیچ تضمینی وجود ندارد. تغییر ، صید بی رویه /منابع اقیانوس و بهداشت. و کشاورزی سلولی راه حل است.

به این مقاله کف بزنید + LinkedIn مرا دنبال کنید

Trash Talk - جیم فیش ، مدیر عامل شرکت مدیریت پسماند

Trash Talk - جیم فیش ، مدیر عامل شرکت مدیریت پسماند

معضل صنعتگر - 26 فوریه 2021

همانطور که برای جلسه خود با جیم فیکس ، مدیر عامل مدیریت پسماند (WM) آماده شدیم. ) ، من و ماکسول وسل در حال بحث در مورد زاویه ای بودیم که باید برای جلسه داشته باشیم. از نظر من واضح بود: ما قصد داشتیم در مورد تغییر شکل یک غول صنعتی صحبت کنیم. با درآمد 15 میلیارد دلار ، EBITDA سالم و سرمایه بازار نزدیک به 50 میلیارد دلار ، به نظر می رسید شرکتی است که برای عنوان دوره ما ساخته شده است. ما در مورد چگونگی بهبود داده ها در کسب و کارشان ، چگونگی تغییر و تحولات فناوری در کارآیی دفن زباله ها و غیره بحث خواهیم کرد.

ماکس ، به روشی غیرقابل تحمل ، نگاه من را نگاه کرد و گفت: "نه ، راب این جلسه کلاس در مورد آب و هوا خواهد بود. "

آیا شما تا به حال با کسی کار می کنید ، و از این کار کاملاً متنفر هستید زیرا او همیشه درست است؟ و وقتی که آنها واقعاً خوب نیز باشند ، این وضعیت را بسیار بدتر می کند.

جیم فیش ، مدیر عامل شرکت مدیریت پسماند

کنگره ای از برتری عملیاتی

همانطور که به بحث تجارت WM پرداختیم ، متوجه شدیم که WM یک سازمان عمودی جهت دار در اطراف است م componentsلفه هایی که به خودی خود می توانند یک شرکت مستقل قابل قبول باشند. WM وانت زباله را از مصرف کنندگان و مشاغل مدیریت می کند ، ناوگان وسایل نقلیه ای را اجرا می کند که از نظر عملیاتی دارای ماهیت پیچیده ای هستند ، در روابط دولت ها در بسیاری از شهرداری ها و ایالت ها حرکت می کند و بیش از 245 محل دفن زباله را در اختیار دارد. از بسیاری جهات ، ما می توانیم در WM به عنوان یک کار توزیع عمودی یکپارچه فکر کنیم - کانالی که زباله ها از طریق آن در جامعه حرکت می کنند زیرا همه اجزای مورد نیاز برای مراقبت از نیازهای مشتری خود را با هم جمع می کنند.

چیزی که باعث کارکرد مدل WM می شود هم افزایی هایی است که بین اجزای کسب و کار وجود دارد. به عنوان مثال ، به دلیل همه گیری ، پسماند شرکت به درصد بالاتری از مصرف کننده در مقابل منابع تجاری منتقل شده است. حتی با تغییر سرسام آور حجم از منبع اولیه ورودی مواد شرکت ، زنجیره ارزش و بخشهایی از فعالیتهای شرکت همکاریهای واضحی را در طول مسیر فراهم می کند. تبحر در جمع آوری زباله ، کارکرد ناوگان کامیون و دفع دفع ورودی با مسئولیت ، اصطکاک در فعالیت های تجاری را کاهش می دهد. از بین تمام شرکتهایی که ما تاکنون در دوره خود داشته ایم ، برتری عملیاتی WM به عنوان کاملاً یکپارچه و مدیریت شده با تعداد عظیمی از نقاط لمسی بهم تنیده در اکوسیستم آنها برجسته است.

و حتی به عنوان تغییر فناوری حول وسایل نقلیه خودمختار ، دفع م efficientثرتر زباله ها و چگونگی تغییر میزان استفاده از داده ها در بخشهای تجاری آنها بوجود می آید ، به نظر می رسد جنبه های عملیاتی نرم افزار کاری که شرکت انجام می دهد همان چیزی است که این شرکت را به یک سازمان جذاب تر تبدیل می کند.

سطل زباله یک کار کثیف است

وقتی صحبت خود را به سمت تهدیدات تجارت WM تغییر دادیم ، "مظنونان معمول" احتمالات را بررسی کردیم: بهبودهای مستمر در کاهش ضایعات از طریق بسته بندی جدید ، مقررات تغییراتی که می تواند سودآوری را تحت فشار قرار دهد ، تنش های بین المللی که بر جریان کالاها و مواد تأثیر می گذارد ، و غیره.

از شرکتهایی که می توانند وارد بازار شوند و ممکن است WM را تهدید کنند ، ما مرتباً به سازمانهایی باز می گشتیم که در عملیات و تدارکات تبحر دارند: FedEx ، UPS و حتی آمازون. و در حالی که این شرکت ها پتانسیل ورود به بازار WM را دارند و احتمالاً می توانند همان ارتباطات توزیع /عملیاتی را که WM دارد پیدا کنند ، اما کسی متقاعد نشده بود که صنعت زباله به عنوان مجاورت محلی که امروز آن رقبای بالقوه رقابت می کنند ، تلقی شود.

ماهیت پیچیده و "غیرجنسی" تجارت WM بخشی از آن است که آن را به یک تجارت جذاب تبدیل می کند - پسماند به عنوان یک صنعت و موضوع مانع خود را برای ورود ایجاد می کند که به عنوان یک خندق طبیعی ممنوعیت ورود دیگران است. . همانطور که فیش اشاره کرد ، همتایانش اغلب به او می گویند WM یک تجارت عالی است که تعداد کمی از مردم می فهمند چرا اینقدر عالی است - به طوری که آنها "زیر وزن خود را مشت می کنند" تا افراد بتوانند تجارت داخلی را جلب کنند. WM خدماتی را ارائه می دهد که اکثر افراد جامعه آن را مسلم می دانند ، که ما به عنوان یک گونه از اوایل دوران روم به آن وابسته بوده ایم و برای عملکرد جامعه بسیار مهم است. WM یک تجارت سخت است که به خوبی اداره می شود و رقبا را به دلیل ماهیت کاری که انجام می دهد از فاصله دور نگه می دارد.

که برای من در واقع به نظر یک تجارت بسیار سکسی است.

حداکثر حق بود

ما از دانش آموزان پرسیدیم که چه تعداد از آنها پس از فارغ التحصیلی شغل فیش را می خواهند یا حتی در WM کار می کنند و نظرات شگفت انگیزی دریافت کردیم. شاید جالب ترین نکته این بود که برای آن دسته از دانشجویان ما که علاقه مند به عضو شدن در سازمانی مانند WM بودند ، اشتیاق در مورد بحث در مورد مسائل آب و هوا و تغییرات آب و هوایی مدام مورد توجه قرار می گرفت. گرچه تعجب آور نیست که گروهی از دانش آموزان در اواخر دهه 20 و اوایل 30 سالگی عمیقاً به محیط زیست اهمیت می دهند ، اولین بار بود که اشتیاق شدیدی را به کار می گرفتم تا مهارتها و استعدادهای خود را در سطوح گسترده تر نگهداری کره زمین به زباله بیندازم تمیز.

هنگامی که اولین مورد خود را در مورد مدیریت پسماند در سال 2012 نوشتم ، بحث پیرامون نوآوری فناوری در مناطقی مانند زباله به سوخت و پتانسیل تحول در سطح فنی بود. اما آنچه در جلسه ما را تحت تأثیر قرار داد این بود که اهمیت این تجارت در زمینه تغییرات آب و هوایی بیش از بحث های قبلی در مورد وسایل نقلیه الکتریکی و انرژی های تجدیدپذیر در جلسات قبلی برای دانشجویان بسیار مهم و پرانرژی به نظر می رسید.

حال ، اگر در نهایت دانشجویان ما به اندازه تسلا شور و اشتیاق زیادی در مورد سطل زباله ایجاد کنند ، ممکن است متوجه شویم که نسل جوان می تواند تأثیر اساسی بر محیط زیست بگذارد. آیا جالب نخواهد بود؟

این واقعا در مورد اسباب بازی بود ، نه آب و هوا ...

فقط بگویید