(30): باران لوتا ، درد کامپیوتر

(30): باران لوتا ، درد کامپیوتر

کامپیوتر من در یک خلق و خوی.

بالاخره در حدود سه ماه برای اولین بار زنبور از همه چیز باران می بارد (فکر می کنم-برای اطمینان از این موضوع باید با تقویم آب و هوای زیرزمینی آن را بررسی کنم). البته این بدان معناست که احساس می کنم در جهان دیگری هستم ، زیرا این مدت طولانی در اینجا اتفاق نیفتاده است. حتی رایانه خانگی من تصمیم گرفت که امروز عقل خود را از دست بدهد و فراموش کند که Norton Internet Security را نصب کرده است ، آن را رد کرد ، سپس آن را پذیرفت اما از اجرای آن یا حذف نصب خودداری کرد. بنابراین ، زمانی که باید برای نوشتن یک پست متفکرانه صرف می کردم ، سعی کردم به خاطر بسپارم که چگونه این مشکل را برطرف کنم.

وب سایت نورتون از نظر رایانه همه چیز را از آخرین بازدید من تغییر داده بود ( البته من فقط زمانی ملاقات می کنم که به چیزی احتیاج دارم ، مانند کودک ناسپاسی که هستم). اکنون کارم را تمام می کنم و به نورتون اجازه می دهم که چیزهای فقیرنشین را روانکاوی کند (این روزها 6 برای رایانه ها قدیمی است!). فقط امیدوارم که دارویی تجویز نشود ، زیرا نمی دانم چگونه آن را در رایانه قدیمی Gateway (از طریق درگاه USB ، سینی CD؟ شاید یک دانگل باشد؟)

< p> یادداشت پایانی: این ممکن است یکی از آن چیزهای کارمای کیهانی باشد زیرا من به تخریب/جایگزینی حافظه در یک لپ تاپ قدیمی در خانه خود افتخار می کردم. شاید جهان سعی می کند مرا متواضع نگه دارد. خوب ، خدا ، من اعتراف می کنم! من یک زن خانه دار بی سر و صدا هستم که گاهی اوقات موفق می شود کامپیوتر خود را تعمیر کند و گاهی اوقات موفق می شود آن را بیش از هر اندازه خراب کند! (شاید دروازه با مادر مشکل داشته باشد ، اما من تنها کسی هستم که با آن صحبت می کنم!) خوب ، پایان پست بی فکر احمقانه.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد