بازدید از Nerds: متخصصان سلامت روان و بازیابی هارد دیسک. آنها کامپیوترها و زندگی را راه اندازی مجدد می کنند!

بازدید از Nerds: متخصصان سلامت روان و بازیابی هارد دیسک. آنها کامپیوترها و زندگی را راه اندازی مجدد می کنند!

از طریق Pixabay

A نامه مشتری

محترم بازدید کننده Nerds ،

سال گذشته ، عمو ند من پس از اینکه یک آگهی پاپ آپ هنگام وب گردی او را غافلگیر کرد دچار ضربه مغزی شد. او از صندلی خود افتاد ، سرش را به هارد دیسک زد و از حال رفت. آمبولانسی او را به بیمارستان منتقل کرد.

من سه روز بعد با عمو ند بودم که وقتی از خواب بیدار شد وحشت زده بود که من یک تبلیغ پاپ آپ هستم که ناگهان کنار تختش ظاهر شد. پزشک اورژانس وضعیت عمو ند را Cybershock Contusion نامید ، که ناشی از آسیب ناشی از رایانه بود.

عمو ند بعد از آن هرگز یکسان نبود. او در مورد رایانه ها ، لپ تاپ ها و تلفن های هوشمند آشفته بود و به مراقبت شبانه روزی نیاز داشت. سرانجام ، او توانست به لطف ماه ها رایانه درمانی دوباره موش را در دست بگیرد. ما فکر می کردیم بدترین حالت گذشته است ، اما اشتباه کردیم.

یک روز صبح بعد از صبحانه ، عمو ند بی وقفه در مورد کامپیوتر شروع به صحبت کرد. او در مورد پردازنده های اصلی Intel ، مادربردها و بهترین نرم افزارهای مفید موجود در بازار صحبت کرد. او با جزئیات کامل در مورد آنها صحبت کرد ، فقط وقتی از حال رفت. عمو ند دیگر نمی توانست در مورد برنامه های تلویزیونی مورد علاقه خود صحبت کند یا در مورد آب و هوا صحبت کند.

ما عمو ند را نزد متخصص ترومای فناوری بردیم که او را مبتلا به Gigaspeak Psychosis تشخیص داد ، یک بیماری لاعلاج که معمولاً ماه ها پس از یک حمله سایبری مانند آنچه عمو ند تجربه کرد ظاهر می شود. افرادی که از Gigaspeak Psychosis رنج می برند ، فکر می کنند که متخصصان فناوری اطلاعات هستند و بدون وقفه برای نفس کشیدن ، بی وقفه در مورد مسائل فنی که هیچ چیز در مورد آنها نمی دانند ، سرگردان خواهند بود. این امر ناگزیر باعث از بین رفتن آنها می شود.

صحبت های بی وقفه عمو ند در مورد ارتقاء سیستم عامل رایانه و نرم افزار ضد ویروس ، پیدا کردن مراقبت های خوب در خانه را دشوار می کند. مددکاران خانه به خواب می رفتند در حالی که عمو ند مدام از حال می رفت. حتی مقدار زیاد کافئین یا نو دوز نمی تواند آنها را بیدار نگه دارد.

این زمانی بود که تلفن را برداشتم و با Visiting Nerds تماس گرفتم. در نهایت ، من توانستم از عمو ند کمک مورد نیاز خود را دریافت کنم.

بازدید از Nerds شبکه ای از متخصصان فناوری اطلاعات است که مجهز به رسیدگی به قربانیان آسیب های ناشی از رایانه هستند ، که میلیون ها آمریکایی را مانند عمو ند تحت تاثیر قرار می دهد. متخصص مراقبت از خانه Visit Nerds می تواند بدون چرت زدن به صحبت های بی وقفه فناوری عمو ند گوش دهد و حتی می تواند نکاتی را با او تبادل کند. هر متخصص Visiting Nerd در زبان گیک دو زبانه است و افراد عادی نیز صحبت می کنند.

متخصص Visiting Nerds در کنار سایر دستیاران مراقبت از خانه کار می کند ، حقایق جالبی در مورد رایانه ها ارائه می دهد ، و از عمو ند سرگرم می کند. در حالی که دستیار او را مجبور می کند تا نفس بکشد تا از حال نرود.

آنها علاوه بر مراقبت از آسیب های فنی عمو ند ، هر گونه مشکل رایانه ای را که او ایجاد کرده بود برطرف کردند. آنها مشکلات را با چنان مراقبت و مهارت حل کردند که عمو ند معتقد بود که او واقعاً آنها را برطرف کرده است. هر روز و شب می توانید با آنها تماس بگیرید زیرا به خواب زیادی احتیاج ندارند.

امروز با Visiting Nerds تماس بگیریدبرای مراقبت های خانگی از معشوق و کمک فن آوری کامپیوتر برای دفتر شما. خوشحال خواهید شد که انجام داده اید.

متشکرم ، از Nerds دیدن می کنید!

با احترام ،

دی لو جانال

اگر از خواندن این مقاله لذت بردید ، لطفاً کلیک کنید قلب سبز تا دیگران آن را ببینند متشکرم!

لورن را در توییتر دنبال کنید: www.twitter.com/thinkspin سیرک سر لورن را در Think Spin دنبال کنید

این پست در ابتدا در Think Spin ظاهر شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد