قدرت دختر: طراحی آینده با فناوری

قدرت دختر: طراحی آینده با فناوری

< h4> نوشته استفانی کوریگان

موزه تاریخ کامپیوتر (CHM) فرصتی منحصر به فرد برای آموزش دانش آموزان در مورد رایانه ها و دنیای فناوری محور است که در آن زندگی می کنیم. به عنوان یک موزه تاریخ ، ما به داستانها و افراد پشت این فناوری نگاه می کنیم ، آن را متناسب و زنده می کنیم تا برای بازدیدکنندگان قابل مقایسه باشد. و از طریق برنامه های آموزشی خود ، ما نه تنها به دانش آموزان کمک می کنیم تا با تاریخ رایانه ارتباط شخصی برقرار کنند ، بلکه همچنین نقش فناوری را در همه جنبه های زندگی ما می شناسند و در کاوش و تعامل با فناوری در داخل و خارج از آن احساس اعتماد به نفس می کنند. موزه.

به عنوان بخشی از تلاش های ما برای برقراری ارتباط با هرچه بیشتر دانش آموزان و کمک به این دانش آموزان برای دیدن مکانی برای خود در زمینه های علم ، فناوری ، مهندسی و ریاضیات (STEM) ، ما همیشه به دنبال این هستیم همکاری با سازمان هایی که از آموزش فناوری برای ایجاد تغییرات مثبت در زندگی جوانان استفاده می کنند. بنابراین ما برای فرصت همکاری با آموزش غیرانتفاعی Iridescent و دانش آموزان از Challenge Technovation خود در CHM در تابستان امسال بسیار هیجان زده بودیم.

موزه تاریخ کامپیوتر را دنبال کنید Facebook | توییتر ربات گروهش در کارگاه CHM's Design the Future.

چالش Technovation از سال 2010 "دختران برای تغییر" را درگیر کرده است. هر سال ، Technovation ، یک برنامه کارآفرینی فناوری جهانی برای دختران ، از شرکت کنندگان از سراسر جهان دعوت می کند جهان بیاموزد که چگونه از فناوری برای حل مشکلات دنیای واقعی استفاده کند. تیم های شرکت کننده برنامه های تلفن همراه را توسعه می دهند که مسئله یا مشکل خاصی را هدف قرار می دهند. فینالیست های امسال شامل برنامه ای برای کمک به زنان باردار در هند برای دسترسی به مراقبت و اطلاعات بودند ، دو برنامه برای کمک به جوامع در کاهش زباله و دیگری برای کمک به پناهندگان در ایالات متحده طراحی شده بود. از زمان شروع برنامه ، بیش از 15000 دختر در بیش از 100 کشور جهان در Technovation شرکت کرده اند و از برنامه های خود برای حل طیف وسیعی از مسائل استفاده می کنند.

Technovation فراتر از ایجاد دختران برای ایجاد یک برنامه تلفن همراه است. همچنین یک برنامه درسی ارائه می دهد که آنها را در مراحل توسعه راهنمایی می کند و مهارت هایی را که برای ساختن و بازاریابی برنامه خود نیاز دارند به آنها می آموزد. در برنامه نویسی و همچنین در مورد نام تجاری ، ارائه ایده ها و توسعه برنامه های تجاری درس هایی وجود دارد. Technovation همچنین دارای مربیان داوطلب است که در سراسر جهان برای کمک به تیم ها در جهت برنامه ریزی ، توسعه و ارائه فرایندها کار می کنند. کل برنامه درسی به منظور حمایت از هدف بزرگتر برنامه برای کمک به دختران برای کارآفرینان و رهبران فناوری همکاری می کند.

در مرحله نهایی مسابقات سالانه ، 12 تیم فینالیست انتخاب می شوند: 6 تیم از گروه خردسالان (سنین 10-14) و شش نفر از ارشد (سنین 15-18). 12 تیم نهایی به مدت یک هفته در ماه آگوست به اجلاس World Pitch در سیلیکون ولی دعوت می شوند تا فرصتی برای ملاقات با تیم های دیگر ، کشف منطقه خلیج و به اشتراک گذاشتن پروژه خود با دیگران داشته باشند. هر تیم برنامه و برنامه تجاری خود را در اختیار هیئت داوران قرار می دهد که یک برنده جایزه بزرگ را انتخاب می کنداز هر دسته. ایده های خود را ، و سپس آنها را با سایر گروه ها به اشتراک بگذارید. > img src = "https://cdn-images-1.medium.com/max/426/1*UmxlKfFZ3umC-O-kz7exMA.png"> برنامه یک گروه برای یک ربات برای کمک به خانواده ها در سال 2040.

اجلاس جهانی پیچ 2017 در 7 تا 11 آگوست برگزار شد و CHM از استقبال تیمهای بازدید کننده امسال برای کارگاه ویژه روز چهارشنبه هیجان زده شد ، 9 اوت. همه 23 دختر قبلاً به عنوان بخشی از چالش Technovation یک برنامه طراحی ، ساخته و راه اندازی کرده بودند ، بنابراین تعجب آور نبود که آنها به سرعت به چالش طراحی ارائه شده در کارگاه طراحی آینده ما رسیدند.

طراحی آینده شرکت کنندگان را تشویق می کند تا تصور کنند که آینده چگونه می تواند باشد ، با تأکید ویژه بر نقش فناوری. دانش آموزان به تغییراتی فکر می کنند که امیدوارند در آینده ببینند و با طراحی یک فناوری یا محصول برای پاسخگویی به نیازهای مخاطبان هدف ، خود را به عنوان محرک این تغییر در نظر می گیرند. این با بحث در مورد ظاهر جهان در سال 2040 آغاز می شود. گروه Technovation افکار خود را در مورد چگونگی تغییر جهان ، پیش بینی افزایش اتوماسیون ، پیشرفت در پزشکی و سایر تغییرات فناوری ، به اشتراک گذاشت. سپس ایده های آنها در مورد آینده نقطه شروع برای بقیه کارگاه بود ، زیرا دختران گروهی برای طراحی محصول (ربات یا وسیله نقلیه خودران) برای مخاطبان هدف کار کردند.

دانش آموزانی که روی طراحی خود برای استفاده از ربات در بیمارستان ها کار می کنند.

گشت و گذار در گالری های موزه بخش مهمی از کارگاه ، با استفاده از مثال های تاریخی برای الهام بخشیدن به ایده های آینده. این تور یک بحث مبتنی بر بحث درباره داستانها و مصنوعات است که عوامل مهمی را که باید در روند طراحی مورد توجه قرار گیرد ، برجسته می کند. گروه ها هم روبات ها و هم یک خودروی خودران را بررسی کردند و بررسی کردند که در حال حاضر چه فناوری در هر منطقه وجود دارد ، چگونه در طول زمان تغییر کرده است و چگونه ممکن است در 20 سال آینده بیشتر توسعه یابد. و در طول تور ، ما سوالات ادغام ، قابلیت استفاده و مخاطبان را بررسی کردیم. ما مشاهده کردیم که روبات ها چگونه برای مخاطبین مختلف از نظر طراحی و ظاهر متفاوت طراحی شده اند و نحوه ارتباط خودروهای خودران با سایر فناوری ها و یکدیگر را مورد بحث قرار داده ایم. طراحی محصول موفق بسیار بیشتر از فناوری است و این کارگاه دانش آموزان را تشویق می کند تا عوامل مختلفی را در طرح های خود لحاظ کنند.

شرکت کنندگان با توجه به اینکه گروهی دیگر ایده های خود را ارائه می دهند ، به دقت گوش می دهند.

پس از تور ، هر گروه طراحی خود را نهایی کرد و ایده های خود را در یک ارائه پایانی به اشتراک گذاشت. ما چندین سال است که کارگاه طراحی آینده را ارائه می دهیم ، و من همیشه تحت تأثیر ایده های خلاقانه ای هستم که در ارائه ها به اشتراک گذاشته شده است. کارگاه Technovation نیز از این قاعده مستثنی نبود. گروهی یک ربات را طراحی کردند تا با پرواز در خانه به هر کجا که نیاز است به خانواده ها کمک کند. تیمی دیگر خودرویی خودران را برای شهرهایی طراحی کردند که می توانند برای جلوگیری از تردد پرواز کنند. آنها این را با هواپیماهای بدون سرنشین ترافیکی - چراغ راهنمایی برای آسمان - همراه کردند. گروه دیگری برنامه خود را برای یک روبات به عنوان کمک در بیمارستان ها به اشتراک گذاشتند ، و گروه نهایی یک وسیله نقلیه خودران ایجاد کردبرای شهرهای کوچک و مناطق روستایی هر ایده منحصر به فرد و متفکرانه بود و ارائه ها درک روشنی از نحوه فروش ایده داشت.

گروهی طرح خود را برای یک وسیله نقلیه مستقل برای استفاده در مناطق شهری ارائه می دهند. آنها یک ماشین پرنده با چراغ های راهنمای شناور برای تنظیم تردد در زمین و هوا تولید کردند.

هدف از طراحی آینده این است که به دانش آموزان کمک کند نه تنها در مورد این که فناوری در 20 سال آینده چگونه به نظر می رسد ، فکر کنند. ، بلکه درباره آنچه برای رسیدن به آنجا لازم است. دانش آموزان نه تنها ایده ای برای یک فناوری جدید ارائه نمی دهند ، بلکه بررسی می کنند که توسعه و فروش این ایده به مخاطبان موردنظر چه چیزی طول می کشد. آنها متوجه می شوند که ایجاد یک محصول جدید چیزی بیشتر از مهارت های کد نویسی یا تکنولوژیکی است ، بلکه شامل تحقیقات مخاطبان ، طراحی ، بازاریابی ، مارک تجاری و موارد دیگر نیز می شود. و امیدوارم آنها بخشهایی از فرایند را ببینند که آنها را برای تحقیق بیشتر هیجان زده و علاقه مند می کند.

درس های چالش طراحی آینده با درس های تکنوواسیون هماهنگ است ، زیرا آنها دختران شرکت کننده را برای ایجاد برنامه ای طراحی می کنند که آدرس واقعی را ارائه دهد. -مشکلات جهان آنها یاد می گیرند که ایجاد یک برنامه یا هر محصول تکنولوژیکی چیزی فراتر از نوشتن کد است. و مزایای کار در تیمی را یاد می گیرند که اعضای مختلف دارای نقاط قوت و علایق متفاوتی هستند. همکاری با Technovation و همکاری با این دختران فرصتی عالی برای گردهم آوردن دو برنامه ما در طول اجلاس جهانی پیچ 2017 بود.

درباره نویسنده

به عنوان مدیر برنامه های مدرسه و معلم در موزه تاریخ کامپیوتر ، استفانی کوریگان برنامه های K -12 را برای دانش آموزان در هر رده سنی هدایت می کند ، از جمله روزهای سفر میدانی ، صحبت با آینده و برنامه کارگاهی. او همچنین با معلمان ملاقات می کند و منابعی را توسعه می دهد که به افزایش تجربه گروه مدرسه کمک می کند. استفانی دارای مدرک کارشناسی ارشد در زمینه تاریخ و مطالعات موزه از دانشگاه دلاور است و بیش از 10 سال سابقه کار در محیط های یادگیری رسمی و غیر رسمی را دارد.

ابتدا در www.computerhistory.org منتشر شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد