چرا دید رایانه ای پیگیری جریان مردم بازار بزرگی خواهد بود

چرا دید رایانه ای پیگیری جریان مردم بازار بزرگی خواهد بود

ردیابی لیزری با چگالی در بالای در ورودی

همانطور که قبلاً نوشتم معتقدم که Computer Vision به عنوان یک رابط انسان و کامپیوتر به عامل اصلی تبدیل می شود (1) زیرا حسگرها و دوربین ها به ما در درک دنیای فیزیکی کمک می کنند.

در مورد "اینترنت اشیا" مطالب زیادی در رسانه ها وجود دارد که معنای آن را از دست داده است و به دلایل عجیبی بسیاری از آنها به عنوان یک دست کوتاه برای پوشیدنی ها شناخته می شود. پوشیدنی ها به وضوح یک بازار مهم هستند ، اما برای من یک مورد کاربرد گسترده تر این است که اشیاء واقعی را وارد دنیای محاسبات کنیم و مکانیزمی بهتر از Computer Vision وجود ندارد.

به همین دلیل امروز من بسیار هیجان زده هستم سرانجام می توانم در مورد Density ، شرکتی که من 4 میلیون دلار (2) تأمین مالی کردم به همراه Jason Calacanis (ما در هیئت مدیره با هم همکاری می کنیم! همکاری و کار در جهت این هدف مشترک بسیار عالی بود) و با جاناتان تریست در Ludlow Ventures ، آمیت کاپور در Dawn Patrol و چند نفر دیگر.

همانطور که می توانید از تصویر Giphy در بالا جمع آوری کنید ، Density به طور ناشناس حرکت افراد را در حین حرکت در فضاهای کاری دنبال می کند. این یک دستگاه کوچک و زیبا است که در ورودی ها قرار دارد و "افراد ناشناس را به عنوان یک سرویس ردیابی می کند." در ابتدایی ترین حالت خود ، سوابق ساده ای از ورود و خروج از طریق درها (افرادی که به داخل و خارج حرکت می کنند) ایجاد می کند و هر حرکت به یک رکورد در پایگاه داده تبدیل می شود که می تواند در زمان واقعی قابل ردیابی باشد.

موارد اولیه استفاده این اطلاعات ساده واضح است.

شما می توانید تعداد افراد را در یک اتاق ردیابی کنید تا مطمئن شوید نگرانی های ایمنی وجود ندارد یا افراد بیمه نامه خود را نقض نمی کنند. برای اطلاع از اتاق هایی که بیشتر و در چه ساعاتی از روز استفاده می شوند ، می توانید اتاق های جلسات را در یک پردیس بزرگ ردیابی کنید. برای پیش بینی بهتر می توانید جریان افراد را در خط مترو یا قطار ردیابی کنید. فرکانس و طول قطارهای مورد نیاز در روز والدین سالمند برای پیگیری این که آیا حالشان خوب است و حتی به طور خودکار به هنگام سقوط یا در صورت عبور فرد مبتلا به آلزایمر هشدار می دهند ff-border barrier. کسب و کارها می توانند از افراد ردیابی برای نشان دادن زمان انتظار استفاده کنند ، بنابراین شما می توانید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید فوراً گواهینامه رانندگی خود را به روز کنید یا نه و همین مشاغل می توانند از افراد ردیابی برای تصمیم گیری در مورد اوج کارکنان استفاده کنند. و غیره.

اما همانطور که ممکن است از Giphy بالا جمع آوری کنید ، مورد استفاده ساده با ظرافت محلول Density بسیار افزایش می یابد. نرم افزار و بینایی رایانه زمانی تشخیص می دهد که انسان از کنار لیزر عبور می کند و می تواند حرکات دیگر مانند باز شدن درها یا اجسام دیگر (مثلاً سگها) را فیلتر کند.

هر انسانی به شکل چند ضلعی اسیر شده است در یک لحظه دقیق در زمان همانطور که او در اتاق حرکت می کندهر حرکت کوچک به یک ردیف جدید در پایگاه داده با مختصات و توالی زمانی تبدیل می شود. بنابراین یک انسان واحد که از یک اتاق عبور می کند ، البته می تواند هزاران ردیف در یک پایگاه داده ایجاد کند و برنامه های کامپیوتری می توانند از این داده ها معنا پیدا کنند و الگوریتم های یادگیری ماشین البته می توانند تصمیمات آگاهانه ای را در مورد مواردی مانند "یافتن راه" قرار دادن علائم ، شروع کنند. جایی که خطرات جمعیت ممکن است ایجاد شود ، و غیره. به اعتقاد ما ارزان و ناشناس منجر به ایجاد یک بازار گسترده با برنامه هایی می شود که از بسیاری موارد استفاده پشتیبانی می کند. تراکم به سادگی بستر داده و تجزیه و تحلیل است. هدف ما این است که به طور گسترده هزینه های ضبط جریانات مردم را کاهش دهیم و پتانسیل نامحدودی را برای سازمانها ایجاد کنیم تا بتوانند این امر را درک کرده و بینش هایی را طراحی کنند که به برنامه ریزی بهتر فضاها کمک می کند.

البته اگر سازمانی سنسورهای تراکم را خریداری کند ، داده ها به طور گسترده تری در بازار موجود نیست مگر اینکه آنها تصمیم به اشتراک گذاری با دیگران بگیرند. استفاده اولیه از Density تنها یک سازمان خواهد بود ، اما ما فکر می کنیم به احتمال زیاد با گذشت زمان سازمان ها در شرایط محدود و کنترل شده تصمیم به اشتراک گذاری اطلاعات بین شرکت ها خواهند گرفت.

چرا تراکم؟

سرمایه گذاری این پایان نامه برای من اعتقاد من به بینایی رایانه ای را به عنوان ورودی/خروجی نسل بعدی (3) همراه با تز من مبنی بر این که معضل نوآور یا اقتصاد تورم زا ، بزرگترین موفقیت را در اینترنت ایجاد می کند (4).

امروزه راه حل های ردیابی مردم بسیار گران هستند و بیشتر در محیط های خرده فروشی استفاده می شوند. هزینه ها تا حد زیادی پذیرفته شده است و ما فکر می کنیم که این امر به طور گسترده ای تغییر خواهد کرد.

این تیم بر ناشناس ماندن اصرار داشت زیرا معتقد است دستگاههای ردیابی کم هزینه و در دسترس در دسترس نباید هویت افراد را ثبت کنند. ، که هم پذیرش را محدود می کند و هم هزینه ها را به طور چشمگیری افزایش می دهد. باید اعتقاد داشته باشم که با تیمی از بنیانگذاران بسیار درخشان ، بسیار رقابتی و بسیار پرشور ملاقات کرده ام که ایده ای برای محصولی دارند که می تواند بازار را متحول کند.

من به دنبال کسی هستم که تقریباً مأموریت برای دیدن محصول در بازار بیش از کسب درآمد سریع است و من به دنبال بنیانگری هستم که صرفه جو ، مبتکر و دارای احساس قوی نسبت به آنچه به طور منحصر به فرد در مورد اشتباهات بازار و چگونگی آن معتقد است ، باشد. می توان آن را برطرف کرد.

من همیشه به مردم می گویم مهم این است که چه کسی شما را معرفی می کند. من با دوستم جاناتان تریست در لادلو صحبت می کردم و به او گفتم که کمی وقت آزاد کرده ام و به دنبال شرکتی در مراحل اولیه هستم که از نظر فنی به عقب بازگردد. ما در سال گذشته چند معامله انجام داده بودیم ، بنابراین می خواستم بدانم که او اخیراً چه چیزی دیده است. جمع آوری سرمایه و من متنفرمملاقات با افراد دیر در یک فرایند.

از اولین ملاقاتی که من با بنیانگذار و مدیرعامل - اندرو فرح - و تیم او در گروه سیراکوز داشتم ، می دانستم که آنها بینش ، خلق و خو و انگیزه های مناسبی برای ایجاد این بازار دارند.

من گروهی از آنها را آوردم بلافاصله برای ملاقات با بقیه شرکای خود به LA رفتم. ما البته یک بحث داخلی سالم داشتیم که آیا این دستگاه از دقت کافی برخوردار است زیرا در ابتدا به مادون قرمز متکی بود و نمی توانست با دقت کافی ردیابی کند. دوربین های ویدئویی راهی بودند و تقاضای ناشناس ماندن در مقابل راه حل هایی که می توانند به امنیت /شناسایی کمک کنند.

در نهایت به این نتیجه رسیدیم که تیم های فوق العاده با استعدادی مانند Density تصمیمات درستی در زمینه طراحی محصول می گیرند و ما نباید محصولات امروزی را در برابر قابلیت های تیم برای انتخاب محصول مناسب انتخاب کرد ، زیرا آنها از نمونه اولیه به محصول نهایی رسیدند.

و البته ظرف چند ماه پس از جمع آوری سرمایه ، تیم طراحی محصول را کامل کرد و از مادون قرمز به سمت لیزر دور شد و کارایی ، جمع آوری داده ها و دقت را در حالی که هزینه ها ثابت نگه داشته شد ، بهبود بخشید. t دریافت کنید بیش از حد به مشخصات دقیق محصول امروز متصل شده اید - شما بیشتر به دنبال این هستید که چگونه آنها انتخابهای طراحی خود را تا به امروز انجام داده اند ، چه گزینه های دیگری را در نظر گرفته اند و چگونه به نتایج اولیه خود رسیده اند. شما همچنین انعطاف پذیری ذهنی آنها را در نظر گرفتن راه حل های جایگزین آزمایش می کنید تا بدانید در نهایت آنها بر اساس داده هایی که در سفر خود جمع آوری می کنند با بالاترین کیفیت تصمیم گیری می کنند.

من نمی توانم به این اندازه تأکید کنم - سرانجام سرمایه گذاران برای تصمیم گیری های سخت باید به تیم های موسس اعتماد کنند زیرا تیم روز به روز در سنگر زندگی می کند و سرمایه گذاران می توانند خود را فریب دهند که فکر می کنند از طریق شهود یا ملاقات با 10 شرکت در یک فضا ، پاسخ درست را می دانند. هیچ چیز تیم را بر زمین نمی زند و اگر به آنها در برقراری تماس های سخت اعتماد ندارید - پس آنها را پشت سر نگذارید. نقش ما شریک نبرد است. وظیفه ما این است که مطمئن شویم تیم شما سخت ترین سالات را از خود می پرسد. در نهایت ، رای با شما است.

چه تراکم بعدی؟

امروز ما به طور رسمی اعلام می کنیم که محصول در دسترس اولین شرکت ها و توسعه دهندگانی است که آن را سفارش می دهند (ما محدودیت داریم موجودی) و به طور کلی در سه ماهه اول سال آینده در دسترس خواهد بود. این یک محصول مصرفی نیست - برای افرادی با قابلیت های فنی است. ما آن را در بتا خصوصی در 6 ماه گذشته با شرکت هایی مانند Uber ، با دانشگاه های بزرگ ، با یک شرکت هواپیمایی بزرگ و بسیاری از شرکت های دیگر داشته ایم.

یک ویدیوی کلی 1 دقیقه ای عالی در اینجا وجود دارد و در زیر تعبیه شده است. :

اگر می خواهید مشارکت داشته باشید یا فقط علاقه مند به یادگیری بیشتر هستید ، لطفاً از وب سایت Density دیدن کنید.

ضمیمه

(رسانه هنوز اینطور نیست به من اجازه دهید پیوندهایی در داستان داشته باشم که زبانه های جدیدی باز کند ، بنابراین اکثر پیوندهای خود را به عنوان ضمیمه قرار می دهم تا حواس خواننده را پرت نکنم.با کلیک کردن روی داستان اصلی)

بینایی رایانه ای به عنوان یک موضوع اصلی سرمایه گذاری برای سرمایه گذاری های پیشرو از جمله Nanit ، Osmo ، Navdy ، GumGum و Density. Density 4 میلیون دلار از Upfront Ventures جمع آوری می کند ، Ludlow ، Dawn Patrol ، Jason Calacanis و موارد دیگر. من این ویدیوی بسیار کوتاه را در Snapstorms.com (در حال حاضر بر اساس دسته بندی توصیه های کارآفرین قابل جستجو است) انجام دادم ، اگر علاقه مند به شنیدن نظرات سریع در مورد Computer Vision هستید I/O برای آینده محاسبات (یا فقط می توانید از جاسازی زیر تماشا کنید)

3. معضل مبتکران و اقتصاد تورمی و نحوه راه اندازی آنها در استارتاپ ها.

4. چگونه سرمایه گذاری کنم؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد